vrijdag 1 maart 2013

Sportman van het jaar 2012 !

De kampioenenhulde van Heusden-Zolder.
Het werd voor ons een hele speciale avond. De laatste avond waar we als voltallig gezinnetje erop uit gingen. We hebben er van genoten. Wesley werd uitgeroepen tot sportman van het jaar 2012 van Heusden-Zolder. Natuurlijk zijn wij fier op hem, maar we waren alle vijf zeker zo blij om het feit dat ook Rudi dit moment mocht meemaken. En ik mag wel voor één keertje mijn eigen gezinnetje bestoefen, super van Rudi dat hij ondanks alles deze avond in een zaal vol volk kon en wilde doorbrengen, proficiat voor mijn kinderen die zo super presteerden het voorbije jaar. En in het bijzonder wil ik toch ook wel zeggen dat ik een crème van een zoon heb! In plaats van te staan blinken op dat podium spreekt hij het publiek toe om 2 personen in het bijzonder te bedanken: zijn trainer, Louis, om alles wat hij al voor Wesley heeft gedaan en nog doet. Ook bedankte hij zijn papa omdat hij alle moeite heeft gedaan om deze avond samen te kunnen doorbrengen. Prachtig toch?

1 opmerking:

  1. Waw knap gedaan van jullie zoon! Het zal niet zijn dat jullie trots waren. En zo knap dat hij zijn papa bedankte! Het zegt veel uit welk een warm nest hij komt. Ik ben heel blij dat Rudi ook kon genieten.
    En ondertussen blijf ik aan u denken....

    BeantwoordenVerwijderen