zaterdag 2 maart 2013

Papa, slaap zacht straks....

Woorden van Wesley...
Papa, We zijn niet altijd de beste maten geweest en hebben vaak tegen mekaar gehangen
Ik heb je de laatste tijd zien vechten voor ons om erdoor te komen
Maar nu zien we dat je op bent, dat je gevecht gestreden is, de munitie is op
Ik heb je altijd gezien als held omdat je je leven waagde voor een ander
Als je thuiskwam rook je dan altijd naar het vuur... Of in het begin dat je vol spanning wachtte op een oproep en dan riep: "ja! Tis zover, tot straks!"
Nu moet je me beloven da je daarboven als je daar bent mij zal helpen biji moeilijke keuzes of bij het zwemmen.
Papa, ik hou van jou!
Rudi: once a firefighter always a firefighter zelfs tot nu!
Ik zal je missen mijn beste vriend.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Slaap zacht straks papa

2 opmerkingen: